neděle 2. března 2014

Jaro v lese ♥

   Ááách, jaro!

    Existuje snad optimističtější roční období...?
Doba, kdy se všechno probouzí a kdy vzniká nový život, musí dát na prdel i těm nejvleklejším chmurám a těžkostem.

Včera jsme dokonce zahájili u nás v lese letní sezónu.
Že předbíháme?
No jo, když letní sezóna u nás holt začíná s prvním opečeným buřtem!



   Konečně bude víc světla, míň tmy, víc času na všechno! Pracky nebudou u práce umrzat a naše údolí se znovuzaplní lidmi a pohodou, se kterou většina chatařů do lesa přijíždí.
Budem zase hodně venku, víc spolu, přibyde kytek a ubude chmur...

    A já můžu konečně zase po roce dělat to všechno, na co sem se v zimě tak těšila. Tahat peřiny ven na sluníčko,


trhat první jarní kopřivy pro krásnější vlasy, pleť, tělo i duši,


(a pak si nechat něžně ofoukávat opálené prsty-jauvajsky)

obouvat jarmilky tak ,jak se mi zrovna zlíbí,


péct ten nejoblíbenější jarní koláč,


sledovat jak vzniká život,



malovat na louce...

A učit se všechny ty momenty prostě a jednoduše jen naplno prožít. (ano, pořád s tím mám občas problém)




    Dejte si se mnou alespoň na dálku panáčka malinovice na to, že letos to jaro bude stát vážně za to a že si ho opravdově užijem.
Že nemáte malinovku?
Neva, nalijte co je.
A já slibuju, že letos v létě, až maliny uzrají, udělám jí dost pro nás pro všechny!

    Co jiného taky na tom světě dělat, když už jsme tu. Těšit se, je (alespoň myslím), jedna z nejlepších možností, jak trávit čas.

           Procházíme se, plánujem, kontrolujem, a občas jsme u toho
přistiženi místními papparazzi :o)

    Těším se.
Až si tu spolu upečem ten jaro-koláč, až si povíme o našich nových nábytko-projektech, až spolu budeme malovat, a brzy oslavíme taky moje narozeniny... A že bude hlavně konečně více času sdílet to všechno s Vámi!

                       Od rána čeká na stole poukaz na "malovací den v lese" pro mojí mamku, která dnes slaví narozeniny.
 Nemůžu se už moc zdržovat, tak popadám obálku, slunečnici a utíkám přát. A to LP je novým přírůstkem z páteční akce a je vážně moc dobré. Zkuste si tuhle rokenrolovou bandičku poslechnout. Třeba tady.


Pac a pusu z lesa ♥

5 komentářů:

  1. Elvinku, to je paráda :o).

    Koukám, že u vás jaro opravdu už ve velkém probíhá! To my "pražáci" zatím nemáme trávu až tak zelenou, ale taky mě to dneska táhlo ven, někam do přírody...

    Nalívám zbytek vaječňáku, kochám se a těším se na všechno slibované. A nejvíc na to malování :o).

    Tak si jaro zatím krásně užívejte :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deni (můžu ti tak říkat?), na to malování se taky těším ze všeho nejvíc. Mám tolik výmyslů, že se mi málokdy podaří něco dotáhnout do konce. Ale malování bude! Maminka byla z nápadu taky nadšená a já už hrozně dlouho nic "neupatlala"- to je v mém případě přesnější slovo. Takže už se těším až vytáhnem stojan, plátna i barvičky ven na trávu a barva bude lítat na všechny strany :o) A ty budeš malovat s náma, oukej?

      Vymazat
    2. Říkat mi tak můžeš :o). Taky mám plnou hlavu nápadů a málokdy je dotáhnu... Ale na malování s Tebou a tvojí maminkou se už teď těším ;o)! A jsem ráda, že nebudu muset malovat distingovaně - taky radši patlám ;o)

      Vymazat
  2. Tohle nepokrytě závidím. Já trávím úžasné jaro v Praze, kterou z duše nenávidím, nedovedu si představit, co na tom městě kdo vidí. Po škole chci co nejblíž přírodě, to město je tak negativní. Chci malovat na louce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A já chci zase občas hrozně do Prahy:) Ale les bych už nevyměnila, to je fakt. Je super že to víš už teď, mě upřímně nějákou dobu trvalo, než jsem si zvykla a dokázala ocenit opravdové výhody lesa a zvykla si na tak trochu jiný způsob života...

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář ♥