středa 14. května 2014

Milujeme červenou aneb trocha energie do upršeného počasí

   Jelikož je venku tak upršeně a tohle počasí má trvat až do neděle(!), řekla jsem si, že by to dnes chtělo něco barevného, optimistické a energizujícího!

Vždycky když je takhle a potřebuju nutně zvednout náladu, nahazuji svoje červené kostkované kalhoty a nějáké barevné (nejlíp zvířátkové) ponožky. Bude to znít asi neuvěřitelně ale na mě to vážně funguje!

   Jak mě naposledy mile upozornila Denča, náš nábytek se začal objevovat na webu Prima Living. Naše dvorní designérka Zuzka začala spolupracovat s Primou a tak díky ní náš nábytek prosakuje do zdejších vod.

Zuzce za to děkujeme a Vy se určitě nezapomeňte mrknout na její poslední článek o energizující červené barvě, protože ty tapety...áách, ty tapety! :) 

Červená je barva šlechticů. Tapeta značky Eijffinger  Foto: Eijffinger
Zdroj: http://living.iprima.cz/bydleni/mate-doma-cervene-steny-co-to-rika-o-vasi-povaze
Tahle fotka je navíc tak úžasná!
Tak něják si představuju ideální koutek v budoucnu někde u nás doma. Výrazná tapeta, patinovaná skříň v moji nejoblíbenější mentolkové (ovšemže nejlépe z naší Repper dílničky:) a spoustu krásných roztomilostí, šňůrek, deníčků v barevných látkových obalech, starých a krásných plechových krabiček a (minimálně!:) jednoho starožitného dřevěného koníka.♥ 
A ta lampa! Nemůžu nic, než jen vzdychat a ááchijovat nad touhle fotkou :o) Navíc si neumím pomoct, ale ta fotka ve mě hrozně evokuje Burtnovskou Alenku z říše divů ! 


No, bude to nejpíš jen tou barevností  :)

Naše kontejnérová skříňka z červeného článku už bude v mé hlavě nejspíš vždycky zapsaná jako "psí bedna" :)

Komoda nebo noční stolek z masivu. Výroba Jakub Repper, cena 6800 Kč Foto: Jakub Repper
náš kontejner Repper nábytek

A pokud té červené ještě nebylo dost a stále se mi nepodařilo Vaši náladu alespoň o kousek pozvednout, mám tady ještě zbrusu nové červené závěsné květináče z našeho balkónu s čerstvě zakoupenými kytičkami.


Tak už si taky jedete na červené vlně? :)

Líbí se Vám taky výrazné tapety a lehce extravagantní barevné bydlení nebo máte raději čistší a jednodušší styl?

Pac a pusu z lesa ♥

2 komentáře:

  1. "mile upozornila" :o). Jsi zlatá! (nebo snad červená?:o)) Dneska mi tu bylo nádherně, náladu mám o 1000% lepší a jdu omrkávat tapety, jelikož tahle co tu dnes máš je úžasná! A my bychom potřebovali vytapetovat ložnici... ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé já mám taky o 1000% lepší náladu po Tvojí návštěvě! :) Ty tapety od Eijjfinger jsou tak boží, že jsem si na ně zakázala koukat:o) Ale až budem tapetovat ložnici (taky to mám v plánu!:), tak už vím kde nejspíš půjdu!

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář ♥