pátek 2. května 2014

Napíšem a nezapomenem aneb vyhlašuji DIY den


   Když se ráno probudíte a zjistíte, že venku je dneska vážně "pod psa", může se to zdát dosti na nic a celý den může být pomalu na vyhození.
A nebo můžete "skrčit a zahodit" klíčíci deštivé chmury už v zárodku a vrhnout se na tvoření. Takové deštivé dny jsou pro něj totiž přímo jako dělané. A tak dnešní den vyhlašuji DIY dnem !



Já se dnes probudila už časně ráno, velmi časně (až nezdravě řekla bych) a při ranním pohledu na teploměr, pak ven a nakonec na své mokré nohy (na balkón prší - blik!), jsem se necítila zrovna nejšťastnější. Ale pustila jsem se okamžitě do díla a tak mám svoje dnešní DIY už zmáknuté. (nebo spíše - konečně dodělané). A oplývám tudíž báječnou sluníčkovou náladou :o)

Pamatujete, jak jsem nechala nahlídnout do naší dílničky tady?

A dneska Vám ukážu závěrečný výsledek. 
I když nám výroba trochu trvala (máme toho holt hodně- klasická výmluva), není na tom vlastně nic složitého a tak není důvodu, proč byste si tohle DIY nemohli vytvořit doma taky, když Vás to naše bude inspirovat.

   Občas máme trošku problém s plánováním, s časem a celkově s organizací. Učíme se to jako všechno ostatní a pomáháme si všelijakými "zlepšovadly."
A tak vznikla tahle kalendářová tabule - z naprosté nutnosti !
Ne že bychom byli zase až tak velkými ekology a opovrhovali dokonce i papírovými kalendáři, ale přece jenom jsme stále nemohli najít takový, který by nám svým uspořádáním vyhovoval. A navíc - psát na tabuli, to je vždycky přece o tolik zábavnější!


V dnešní době vymožeností jakou je například tabulová barva je to navíc táák ííízy!
Tabulovou barvu seženete už téměř všude, nejen ve specializovaných prodejnách s barvami, v kutilských domech jako OBI, ale třeba i v normálním obchoďáku v oddělení s barvami! (vyzkoušeno, nalezeno..:)
A můžete jí natřít na co Vás napadne, na dřevo, na plast, ale klidně přímo na stěnu nebo na nábytek. Takovou vlastní "to do" tabuli, nebo rovnou kalendář jako máme my, si tak vytvoříte, kde je libo.

Pak jsme použila už jen dekorovací, nesmývací fixky (prodává každé dobré papírnictví), dokreslila jimi univerzální mřízku a velmi "umělecky" dodekorovala červenou linkou :o) (nesmějte se prosím)
Vlevo je tabule tak, jak vypadá po umytí a vpravo už vyplněná na konkrétní měsíc. A než si zvyknem všechno pěkně psát a na nic nezapomínat, máme tady pro jistotu Joeyho, který na nás bude v příštích pár měsících dohlížet a každý den nám připomene to nejdůležitější.


   Ale největší zábava přichází samozřejmě nakonec. Vpisování, nalepování, hledání té nejlepší fotky a dekorování se závěrečnou kytičkou. 
A každý měsíc (co měsíc, každý den! :), může být Vaše tabule úplně jiná. Jak je ctěná libost, madam :o)



Takže, dnes se nejde ven (stejně tam prší), dnes je DIY den! :)



Dejte vědět, jestli si taky něco vytvoříte.
Pac a pusu z lesa ♥





5 komentářů:

  1. Tak to je vážně skvělý nápad! :) Nesnáším takové deštivé dny, to je pak nálada jen na film a na postel, ale večer usínat s pocitem, že jsem proflákala celý den, je fakt na nic.
    Já zatím dělám jen menší DIY, nicméně mě to strašně baví. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, i deštivé dny můžou být skvělé :) A každé DIY dobré, ať už velké či malé, hlavně že udělá radost. A to většinou udělá, že? Daleko větší, než když si člověk něco jen koupí!

      Vymazat
  2. Elvinku, sice Tvůj článek čtu až teď (je čtvrtek něco po 22:30) ale stejně mám chuť si něco vytvořit teď hned :o).
    Takové mini tvořeníčko jsem absolvovala v neděli, krásně jsem si u toho odpočinula a celkově jsem pak měla velikou radost :o). Takže Tě nejspíš chytnu za článek a vrhnu se do něčeho dalšího ;o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé a ještě něco! Až dneska teďka jsem objevila tenhle http://living.iprima.cz/bydleni/take-milujete-recy-veci článek :o). Jste slavní :o)

      Vymazat
    2. Jé, ty jsi skvělý detektiv, o tom jsem vůbec nevěděla! :)

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář ♥