pondělí 10. listopadu 2014

Waiting for the bird


O předminulém svátečním úterý bylo nádherně. A k nám do dílny přijela Zuzka že prý potřebuje ptačí budku. Konečně jsem měla důvod neodkládat výrobu té svojí o další dva roky a pustila jsem se do toho s ní.



 Kluci nám pomohli jen s řezáním a my jsme pak válčily s hřebíčky, kladívkem i vrtačkou úplně samy!


Zvládly jsem to myslím nad očekávání jelikož prsty máme stále všechny.
A pak už přišly na řadu barvičky. Tahle fáze je stejně nejlepší! Zuzky budku jsem vyfotit nestihla ale byla taková krásně pohádkově punková s černočernou doškovanou střechou. Slunily jsme se, natíraly a bylo z toho fakt povedené lesní workshopové odpoledne.


Já jsem začala černobílou podlahou a pak jsem pokračovala bez promyšleného konceptu dál jak se mi zachtělo. A nakonec mi z toho vylezla taková šmoulí chaloupka.


Dneska jsem do krmítka nasypala trochu ovčího loje z mého sobotního"sheep-cut maratonu" (kdo sleduje náš Instagram, tak ví ...) a teď už jen netrpělivě čekám na prvního návštěvníka.

Doufám, že přiletí brzy a já budu mít nový koukací program protože na ten televizní se dá dívat čím dál míň. A taky že budou trochu míň strašidelný než ti mí provizorní vrabčáčci z Malování!


A co vy, myslíte v zimě na ptáčky? Už je čas!

Pac a pusu z lesa ♥

8 komentářů:

  1. to vypadá opravdu krásně, hlavně z toho čiší taková ta domácí pohoda když v pohodě a klídku můžeš něco tvořit běhěm podzimního dne ! opravdu pěkné....a o to větší bude potěšení pak ptáčky krmi !

    lifestylebyilu.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, neznám nic lepšího a nabíjejícího než si vytáhnout jakoukoli práci ven na trávu na sluníčko a tvořit...Víc takových dní! :)

      Vymazat
  2. My jsme stavěli celý den budku na kuří noze a jak foukl vítr celou jí shodil ze schodů a rozbil. To bylo fakt hnusný a nespravedlivýýý. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo teda! Byla bych pěkně naštvaná. Ale jinač je ptačí budka na kuří noze skvělý nápad!:)

      Vymazat
  3. Téda velký obdiv, že jste to zvládly samy bez chlapů, to už je vyšší dívčí a moc se mi šmoulí budka líbí. Vůbec mám ráda sledování ptáčků, ale u nás to nehrozí, já je nemůžu k nám lákat, páč máme doma kočičí šelmy, a když k nám ptáčci lítali, šelmy na ně číhaly...Tak jim prosím nasypej i za mě a přeju krásný koukací program - telka je fakt na nic - vůbec ji nezapínám už :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My kočky nevedem (Kuba je nesnáší) takže u nás mají působiště volné. Sypu jak divá Em, a budu je od Tebe pozdravovat :)

      Vymazat
  4. Hezkyyy! Tleskám, budka vypadá skvěle! A co návštěvník, už nějaký přiletěl?
    Ptáčci z malování náhodou super, nedávno jsem zkoušela něco primitivního jako je kolečko, čtvereček a tak... No a dopadlo to příšerně, tak už to nezkouším :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi hodná, děkuju. Já na to nemám nervy abych to v tom malování něják ladila takže to jsou fakt ptáčci na prvné pokus. Hele, už přiletěly nějaké sýkorky. Já je zatím teda vždycky viděla jen přiletět a odletět (asi nejdřív mapujou terén) ale Kuba říkal že už je viděl se i krmit a dneska zmizelo už docela dost ovčího loje, tak doufám že se u nás usídlí a že už konečně nějákou uvidím se cpát :)

      Vymazat

Děkuju za každý Váš komentář ♥