neděle 25. října 2015

Pohodový víkend

Klid, slunečno, procházky, nula povinností, dobré jídlo a jen my tři. Výstava úrody zahradkářů pořádaný místním spolkem důchodců aneb komu se letos na zahrádce urodily nejhezčí jablka, rozčarování nad rybími hody v místní restauraci (když jdete na rybí hody do restaurace, která má pod okny velkou přehradu obklopenou nejméně třemi tucty rybářů a na speciálním rybím lístku je mořský vlk, dary moře a servírka neví, zda je některá z uvedených ryb vlastně čerstvá a nemražená, je to dost smutné). 
A taky maraton Návratu do budoucnosti. Ještě nás čeká 3.díl tak já zase jdu...
hezký večer i Vám


















1 komentář:

  1. Zdravím všechny do Lesa!!! Téda z článků a foteček fakt ta pohoda dýchá. Já se snad k Vám pozvu, nepořádáš nějaké hody? :-) Když vidím ty fotky jídel a protože vím, že jsi úžasná kuchařka, sbíhají se mi tu sliny už před snídaní, uááá. Já nakonec o víkendu už neměla sílu a udělala improvizovaně palačinky v troubě :-D, když vidím ty Tvoje - tak přesně na takové jsem měla chuť....ale ty z trouby byly taky fajn :-D, účel to splnilo a recept si vyloženě říká o vytunění...Ryby teda opravdu nemusím, ale čekala bych teda úplně jiné rybí hody, kdybych už se na ně vypravila, protože čerstvá rybka je něco jiného - škoda, že to zdejší ještě stále nechápou...U nás bylo taky pohodově, i přesto že u mě se dny bez povinnosti fakt hledají těžce, určitě za to mohlo to sluníčko :-D...Ať je takových pohodových dnů co nejvíc!!!! :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář ♥