čtvrtek 31. prosince 2015

Vánoce



Vánoce v lese se nakonec stihli téměř se vším všudy. Byl kapr, domácí vánočka, nějaké to cukrovíčko a dárků víc, než bych čekala. Žádný kolaps, či dokonce hádka nepřišla. Po tom, co slýchám kolem sebe a zjišťuju, jak je vlastně Štědrý den pro mnoho lidí krizovým dnem v roce, snad skoro zázrak. Řekla bych, že společné Vánoce už máme zkrátka vychytané. Furt je co zlepšovat, samozřejmě. Dárky jsem zas balila čtyřiadvacátého dopo i když se každý rok dušuju, že letos už to stihnu předem. Ale jinač dobrý.

Jen teda Joey musí stále držet chudák dietku. Žádná obří kost a sloní ucho se tak pod stromečkem nekonaly. Dostal dva dentasticky a s tím si musel vystačit. Naštěstí je už mimo ohrožení života. Teď jen doufat, že lednové testy dopadnou dobře a zas bude všecko v pohodě.



Večeře byla skvělá a díky odpolední polívce, kterou od tohoto roku zavádím jako tradici, jsem se výjimečně ani nepřejedla. Vypila jsem ovšem sama skoro celou láhev Bohemky a usnula v 6 večer vyvalená u televize ani nevím jak.  Kdysi jsem pili šáňo společně, jenomže poslední dobou je to vždycky jen na mě, protože Kubovi už zkrátka tolik neleze. A pak to tak vypadá. On říká, že jsem střelec a mám pocit, že vyžahnutí takového množství alkoholu někým tak prťavým jako jsem já,mu snad imponuje. Já zas myslím, že jsem prostě jen trubka, co miluje bublinky.

Kuba šel pak na chvíli pařit ven a když jsem se v 8 probudila, byl už u mě a společně jsem koukali na Pelíšky. Dotáhla jsem spokojeně ten zbytek šampaňského a pak zase usnula. 

Tak takhle nějak letos vypadaly ty naše Vánoce...


Marmelády s příběhem jsou fakt žrádlo. Jak jsem psala na instagram, nikdy jsem nebyla marmeládová. Teď bych je naopak valila furt. Na domácí vánočce gurmánství nevyššího kalibru. Mňam!







Já zdobila klasicky, kuba po truhlářsku. Jeho dřevěné "mašličky" mě fakt dostaly. 


Balení domácí slivovice, se kterou se stavil kamarád taky...






Dostala jsem krásný japonský servis. Jeho využití jsme na snídani druhého dne každý pojali po svém.



Tak pěkného silvestra a vše nej do nového roku Vám přejeme z lesa ♥

12 komentářů:

  1. On waw to sú tak krásne fotky! :-O
    Prajem do nového roku len to najlepšie :)
    Me and my ART

    OdpovědětVymazat
  2. Stromček poznám a baví ma skoro tak ako môj drotársky:-)
    Vaša domácnosť sa mi veľmi páči , má dušu !
    Ja sa tým podkrovím borím sama, mm po mm....:-)
    Čo bolo havkovi ? Je to fešák !
    Tvoje rodinné príbehy ma pobavili, tiež som objavila pre nás novú tradíciu :
    ozdoby každému decku, s poznámkou o prebehnutom roku, potom, keď nebudem si budú zdobiť a spomínať :-)
    losos z IKEA v marináde, ktorá skaramelizuje a takáto vianočná ryba nám fakt chutí .
    Servis je krásny, čarovný...čarovný a šťastný celý rok 2016 !
    A aby ste mohli stále robiť tak pekné nábytkové kúsky !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joey měl otravu. Doteď nevíme z čeho, ale byl 3 týdny na kapačkách a jaterní testy byly hodně špatné. Zítra jdeme opět na testy, tak snad už to bude ok. Je to silák! Moc se mi líbí Vaše tradice, takové jsou nejlepší! A zkaramelizovaný losos? Aáách! :) Šťastný nový rok i Tobě Alenko!

      Vymazat
  3. Já jsem tak ráda, že je Joey jakš-takš v pořádku, pak nezapomeň napsat jak dopadly ty testy. Nedávno mi říkala kosmetička, že se jim otrávil pes z toho, že jedl Vánoční stromek...tak oni se ti pejsci můžou otrávit ze všeho možného...jestli se teda ten váš nakonec otrávil, vím, že jsem tu posledně četla, že má podezření na otravu... Krásný nový rok!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zvláštní s tím stromkem. I když asi zvláštnější je, že nějaký pes pojídá stromeček. Ale pokud jedl kolekci tak to docela chápu. Jo, Joey měl pravděpodobně otravu podle testů i když nevím z čeho. To už se asi ani nedovíme. No hlavně že to dobře dopadlo. Teda snad nebude mít žádné následky, uvidíme zítra. Tobě taky krásný nový rok přejem!

      Vymazat
  4. ježiš to je taková pohodička z těch fotek to sálá a hřeje! A to na ně koukám až teď po vánocích, bo jsem absolutně nestíhala - ani ty vánoce....nestíhala jsem atmosféru ani ten klid...a tak se kochám dodatečně Vašimi vánoci a mám fajn pocit :-* Umíš Raduš udělat skvělou pohodičku!

    OdpovědětVymazat
  5. Je super mít doma truhláře :-)) Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuju za každý Váš komentář ♥