středa 2. listopadu 2016

Předvánoční adventní kalendář aneb rozdává se radost


Je mi ctí být jedním z 24 předvánočních Ježíšků a předčasně Vás obdarovat. Přesně za 24 dní totiž začíná advent. Jo už zase! :) Já vím, hrozně to letí... 

Nechci však sebe ani Vás stresovat předčasným vánočním burcováním a prudit s nákupe dárkům nebo předvánočním úklidem. Ne,ne...Právě naopak!

Milá Marki z blogu Tamarki totiž vymyslela předvánoční adventní kalendář a Vy si u ní na blogu můžete v příštích 23 dnech každý den zasoutěžit o jiný dáreček!

Jedním z předvánočních dárečků bude i můj lapač, o který se bude hrát přesně 16.11.


Dnes Vás však zvu k Marki, která bude v jednom z těchto dní rozdávat své krásné autorské povlečení. Je vyrobené z jemného bavlněného saténu a já bych se do něj nejraději ihned zachumlala... Mám totiž doma docela čerstvě tyto legíny, které miluju a i když v nich spíš cvičím jógu než se válím v posteli, myslím že by jim to spolu hrozně slušelo:)

Tak šup rychle sem a přeju Vám hodně štěstí!

1 komentář:

Děkuju za každý Váš komentář ♥